مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 16:552024-01-16اقتصادي

صادرات یک میلیون دلاری هر شرکت دانش بنیان ایرانی 


در حال حاضر 125 شرکت دانش بنیان ایرانی هرکدام سالانه بیش از یک میلیون دلار صادرات دارند و مدیران شرکت های دانش بنیان می گویند که این شرکت ها با کسر نرخ تورم، - در حال حاضر 125 شرکت دانش بنیان ایرانی هرکدام سالانه بیش از یک میلیون دلار صادرات دارند و مدیران شرکت های دانش بنیان می گویند که این شرکت ها با کسر نرخ تورم، سالانه از 80 درصد رشد ریالی برخوردار هستند و اگر به لحاظ تامین مالی، بیمه، گمرک و مالیات حمایت شوند می توانند نوک پیکان جنگ اقتصادی باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کمک به توسعه صادرات محصولات دانش بنیان که از ظرفیت بالایی برای رشد صادرات کشور برخوردار است در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد.

طبق آخرین برآوردها در حال حاضر حدود 9500 شرکت دانش بنیان در ایران وجود دارد که از این تعداد 125 شرکت توانسته اند علاوه بر در اختیار گرفتن بازارهای داخلی، کالاها و خدمات خود را به دیگر کشورها صادر کنند و هر کدام سالیانه بیش از یک میلیون دلار صادرات دارند.

امروز در محل وزارت اقتصاد جلسه طرح بسته سیاستی توسعه صادرات محصولات دانش بنیان با معاون و مدیران وزارت اقتصاد و مدیران عامل 30 شرکت دانش بنیان برگزار شد.

در این نشست عنوان شد که شرکت های دانش بنیان سالیانه 80 درصد رشد ریالی دارند که این رشد با کسر نرخ تورم محاسبه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات یک میلیون دلاری هر شرکت دانش بنیان ایرانی 

صادرات یک میلیون دلاری هر شرکت دانش بنیان ایرانی